"ေမာင္ဖိုးခ်ဳိႏွင့္ ထမင္းတစ္အိုး"

Yekkha Ye Jee's photo.
. . . ႀကီးေဒၚျမတစ္ေယာက္ ေမာင္ဖိုးခ်ဳိတို႔ အိမ္သို႔ေရာက္ေနသည္မွာ တစ္ပတ္မၽွၾကာၿပီ။ ေဆးခန္းျပအၿပီး ဆရာဝန္က မျပန္ရဆိုသျဖင့္ ကြမ္းျခံကုန္းသို႔ မျပန္ႏိုင္ရွာ။ . . မဟာရန္ကုန္၏ ကားက်ပ္မႈဒဏ္ကို မခံဝံ့သည္ႏွင့္ ဘုရားစုံလည္း မဖူးႏိုင္ ၊ အိမ္တြင္သာ မႈိင္ေနရရွာ၏။ ရုပ္သံလိုင္းမ်ားဖြင့္ကာ ေန႔ည ျပရေလသည္။

. . . ႏွစ္ရက္မၽွၾကာေသာ္ ႀကီးေဒၚလည္း ျမန္မာကားပုံေပါက္လာေလေတာ့၏။ "ေဟာ ငါ့တူႀကီးေတာင္ အျပင္ကျပန္လာၿပီ" ဟုဆိုရာ ေမာင္ဖိုးခ်ဳိလည္း ေဘးဘယ္ညာ လိုက္၍ရွာရ၏။ ၿပီးမွ မိမိကိုဆိုမွန္းရိပ္မိၿပီး သက္ျပင္းကိုခ်ေတာ့သည္။ ထမင္းစားေသာ္ စားေနက် ဇလုံကို မေတြ႕ရသည္ႏွင့္ ရွာရ၏။
"ဇလုံမရွိေတာ့ဘူး ၊ ေခြးစာခြက္လုပ္လိုက္ၿပီ ၊ ထမင္းစားတာ ဇြန္း ခက္ရင္းနဲ႔ အဆင့္အတန္းရွိရွိစားစမ္းပါ။ နင့္မိဘေတြ တတ္ႏိုင္သားနဲ႔" .. ဟု ဆို၏။
. . . ေမာင္ဖိုးခ်ဳိလည္း ဦးေခါင္းကို ကုတ္ရ၏။ အာႏိုး စားေနေသာ မိမိ၏ ဇလုံကေလးကို ႏွေျမာစြာၾကည့္၏။ အိမ္ထမင္း အိမ္ဟင္းကို ဇလုံကေလးႏွင့္သာ နယ္ဖတ္စားက်င့္ရွိေနသျဖင့္ စားရ အားမရလွေပ။ ေခြးထံမွ ျပန္လုရန္လည္း မေကာင္းေခ်။
"ဟိုမွာေတြ႕လား မင္းသားနဲ႔ သူ႔အေမနဲ႔ စားေနတဲ့ ထမင္းဝိုင္း ၊ ၾကည့္စမ္း ၊ ဘယ္ေလာက္အဆင့္ျမင့္သလဲ ၊ မင္းသားဆိုတာ ဘယ္ေတာ့မွ လက္နဲ႔မစားရဘူး .. ေတြ႕လား" .. တီဗြီစက္ကို လက္ညႇိုဳးထိုးကာ ဆိုေလ၏။
"အာ .. ႀကီးေမ ကလည္း ၊ ကၽြန္ေတာ္က မင္းသားမွ မဟုတ္တာ ၊ ကိုယ့္အိမ္မွာကိုယ္ ဇလုံကေလးနဲ႔ပဲစားခ်င္တယ္ဗ်ာ"
"ေတာ္ .. လူဆိုတာ ကိုယ့္အဆင့္ ကိုယ္ျမႇင့္ရတယ္ ၊ ဒီလိုဟာေတြကို အတုယူရမယ္"
. . . ႀကီးေဒၚ၏ 'ျမန္မာကားဆန္ျခင္း' ကိစၥ ရပ္တန္းမွရပ္ေစရန္ တီဗြီလိုင္းမ်ားကို ေျပာင္းရေတာ့သည္။ ႏိုင္ငံျခား ရုပ္သံလိုင္းမ်ားကို ဖြင့္သည္။ သိုးေဆာင္းလုံမငယ္က ေရကူးဝတ္စုံဝတ္ၿပီး အေပၚေအာက္ အသားဆိုင္မ်ားကို လႈပ္ခါကာ ဒိုးဒိုးဒြန္႔ဒြန္႔လုပ္ျပေလသည္။ ႂကြက္သားအေျမႇာင္းေျမႇာင္းထေနေသာ အဝတ္ဗလာႏွင့္ နီဂရိုးလုလင္အား တကိုယ္လုံးပြတ္သပ္ျပ၏။ အားမရေသး ၊ လၽွာႏွင့္လ်က္ျပန္၏။
"အဲဒါ ဘာတုန္း"
"သီခ်င္းဆိုတာ"
"ဘာရယ္ ... ဒါ ... ဒီဥစၥာ က ... သီခ်င္းဆိုတာ"
"အင္း" .. အေျခမဟန္ေၾကာင္း ရိပ္မိသည္ႏွင့္ လိုင္းကို ေျပာင္းျပန္၏။ ကိုရီးယား ေတးသံသာလိုင္းကေလးကိုေတြ႕ရ၏။
"ဒါကိုၾကည့္ .. ကိုရီးယား ဆိုေတာ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔လိုပဲ ၊ အေရွ႕တိုင္း ဆိုေတာ့ .. ေတာ့ .. "
မ်က္ေပါက္ေမွးေမွးႏွင့္ အထီးအမ လိင္မကြဲျပားလွေသာ သူေကာင္းသားက တီဗြီထဲမွေန၍ သူ႔ေဘာကို သူကိုင္ရင္း ခါးကိုေကာ့ေကာ့ျပေတာ့သည္။
"ဟယ္ .. ဘယ့္နဲ႔ အကေတြတုန္း"
ႀကီးေဒၚမွာ ရင္သပ္ရႈေမာျဖစ္ေတာ့သည္။ မ်က္ေတာင္မခတ္ေပ။ သူေကာင့္သားက ေကာ့ျပျပန္သည္။ ေမွးေသာမ်က္လုံးႏွင့္ မ်က္စပစ္၏။ လက္ႏွင့္ယပ္ကာ ေခၚ၏။
"အလိုေလးေလး ..."
မျဖစ္ေခ်။ ႀကီးေဒၚပါ တီဗြီထဲေရာက္မသြားမီ လိုင္းကိုခ်ိန္းရျပန္၏။
"ဘယ့္ႏွယ္ မင္းသားေတြပါလိမ့္ေအ . . ငတို႔ေခတ္မင္းသားေတြနဲ႔မ်ား ဆီနဲ႔ေရပါပဲ"
"ဘယ္သူနဲ႔လဲ . . ဝင္းဦးလား . . "
"ဝင္းဦးမွ မဟုတ္ဘူး အားလုံးပဲ ၊ တို႔ေခတ္က မင္းသားဆိုတာ က်ားက်ားလ်ားလ်ား ေယာက်္ားဘသား ဆိုတဲ့အထဲကခ်ည္းပဲ"
"ေမွာင္တို႔ ေမွာင္ တို႔ ခ်ယ္ ရီ ေျမ . . အင္းအင္ အင္အင့္အင္ . . ဒါမ်ဳိးလား . . ႏႈတ္ခမ္းမပြင့္တပြင့္ကေလးေလ"
"ေအာင္မယ္ . . အဲဒီ မပြင့္တဲ့ႏႈတ္ခမ္းနဲ႔ ဆိုသြားတာ ဘယ္ေလာက္ပီ သလဲ ၊ ဘယ္ေလာက္ၾကည္သလဲ ၊ အသံအနိမ့္အျမင့္ ဘယ္ေလာက္မွန္သလဲ . . နင္တို႔ ဒီေခတ္အေကာင္ေတြလို ႏွာသံနဲ႔ ေအာက္သံႀကီးနဲ႔ ေအာ္ေနတာ တစ္ခါမပါဖူးဘူး"
"အဲ့ ဟုတ္ပါၿပီ တဲ့ . . တိုက္ပုံေလးကို ပုခုံးေပၚတင္ၿပီးေတာ့ ဒါမ်ဳိးေလးလား . . လို႔ ေထြးညိဳရယ္တဲ့ အဲ့"
"လာမအဲ့နဲ႔ . . အဲ့ ေတာ့ ဘာျဖစ္သတုန္း ငတို႔တြံေတးႀကီးက နင္တို႔လို မေတာ္တာကိုင္ၿပီးေကာ့ျပဘူးသလား . .။ ဘယ့္ႏွယ္ေခတ္မ်ားပါလိမ့္ . . မိန္းမေတြက ရည္းစားစကားေျပာရသတဲ့ . . မယားႀကီးငုတ္တုတ္ရွိတဲ့ လူမွႀကိဳက္ရသတဲ့ . . ဘုရားသြား ေက်ာင္းတက္ဝတ္တဲ့ အဝတ္က ေပါင္ရင္းေပၚတဲ့ ေဘာင္းဘီတိုတဲ့ . . ရုပ္ရွင္ကားနာမည္က 'ႀကီးရွည္ၾကာ'တဲ့ . . ဘယ္လိုအဆင့္ေတြမ်ား အႏုပညာသမားျဖစ္ေနၾကသလဲ မဆိုႏိုင္ေပါင္"
" 'မာႀကီးရွည္' ပါ . .။ ႀကီးေမက အဲဒါေတြေျပာၿပီး . . ျမန္မာမင္းသားက ဇြန္းခက္ရင္းနဲ႔စားတာက် ႀကိဳက္သလား ၊ ပုဆိုးတစ္ခါမွ မဝတ္တတ္တာမ်ဳိးက် ႀကိဳက္သလား"
"အဲဒါေတြက အဆင့္အတန္းျမင့္တာေလ . . ဒါမ်ဳိးက် အတုယူရမွာေပါ့"
"မဟုတ္ေသးပါဘူး . . ပုဆိုးဝတ္တာ ၊ လက္နဲ႔ထမင္းစားတာ အဆင့္အတန္းနိမ့္သတဲ့လား"
"အဆင့္အတန္းနိမ့္လာတာက နင္တို႔မ်ဳိးဆက္တစ္ခုလုံး . . လူႀကီး ေလးစားရေကာင္းမွန္းမသိ ၊ ဘုရား ရုိေသရေကာင္းမွန္းမသိ ၊ အေျပာအဆို အျပဳအမူေတြမ်ား ရိုင္းလိုက္ၾကစမ္း ဆိုတာ ၊ 'ေစာက္' ဆိုတဲ့ စကားကို ထမင္းစားေရေသာက္ ေျပာၾကတာ .. ေျပာၾကတာ ၊ ဖေအ မေအ ေရွ႕ေတာင္ေျပာၾကတယ္"
"ဒါက ေခတ္ကာလအရ အခ်ိန္ေတြေျပာင္းသြားလို႔ပါ ႀကီးေမရ . . 'ေစာက္ျမင္ကတ္တယ္' ၊ 'ေစာက္ရမ္းလန္းတယ္' ဆိုတာ ရိုင္းတဲ့သေဘာနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္တို႔ေျပာတာ မဟုတ္ပါဘူး"
"ေအာင္မေလးဟဲ့ . . ျမန္မာစကားမွာ 'ေစာက္'နဲ႔ ကိုင္တုပ္တာမွ မရိုင္းရင္ ဘယ္ဟာရိုင္းမတုန္း . . ဘာမွလည္း ေသခ်ာမသိ ၊ ပညာဗဟုသုတကလည္း ႏံုၿပီးရင္းႏံု"
"ေလၽွာက္ေျပာေနတယ္ . . ပညာဗဟုသုတ မႏုံပါဘူး . . ကဲ . . အခု တီဗြီလိုင္း ႀကီးေမေျပာင္းတတ္လို႔လား ၊ ကၽြန္ေတာ့္ဖုန္း ႀကီးေမသုံးတတ္လား ၊ အဂၤလိပ္ကားေတြ ႀကီးေမျဖင့္နားမလည္ပဲနဲ႔ . . ကဲ ကြန္ျပဴတာ ဆိုတာဘာလဲ သိလား"
"ေဟ့ . . ဒါေတြက ကာလေပၚေတြမို႔ ငါတို႔မသိတာ . . အလကား အေပၚယံေတြ . . တကယ့္ လူ႔ဘဝရဲ႕လိုအပ္တဲ့ ပညာဗဟုသုတဆိုတာ ဒါေတြကို ေခၚတာမဟုတ္ဘူး"
"ေျဖာက္"
"အာ . . မီးျပတ္ၿပီ . . ေအးတာပဲႀကီးေမ . . ဘာမွမၾကည့္နဲ႔ေတာ့ . . ပုတီးသြားစိပ္ခ်ည္"
"ဟဲ့ . . မေအးဘူး . . ငါ ထမင္းမခ်က္ရေသးဘူး . . ငါစားဖို႔မရွိဘူးဟဲ့ . . ဒုကၡပဲ"
. . . ႀကီးေဒၚျမမွာ ဆီးခ်ဳိေရာဂါရွိသျဖင့္ ေမာင္ဖိုးခ်ဳိတို႔စားေသာ ထမင္းကို စား၍မရရွာ။ သူ႔ထမင္းကို သူ႔ဘာသာ ေရငွဲ႔ၿပီးခ်က္စားရရွာ၏။
"ဆိုင္က ဝယ္လို႔မရဘူးလား"
"ဘယ္ရမလဲ . . သူတို႔ကလည္း လၽွပ္စစ္ေပါင္းအိုးနဲ႔ ေရခန္းခ်က္ၾကတာပဲမ်ားတယ္ . . မီးကလည္း ခုတေလာ ခဏခဏျပတ္ေနတာပဲ . . "
"ဒန္အိုးႀကီးနဲ႔ ခ်က္မလို႔လား"
"ေအးေပါ့ . . မီးေသြးဖိုနဲ႔ ခ်က္ရမွာေပါ့ . ."
"မီးလာေတာ့ ႀကီးေမက ဘယ့္ႏွယ္ခ်က္သလဲ"
"ကိုယ့္ဘာသာ ဆန္အႏူးကိုခ်ိန္ၿပီး ေရငွဲ႔ေပးလိုက္ရတာေပါ့ . . ဒါေတြကို ေျပာတာေလ . . နင္တို႔ဘာမွ မတတ္ပါဘူးလို႔ . . ပညာဗဟုသုတဆိုတာ ဒါေပါ့ . . ကိုယ္စားမယ့္ထမင္း ကိုယ္မခ်က္တတ္ပဲနဲ႔ ဖုန္းကိုင္တတ္လို႔ဘာလုပ္ရမွာတုန္း . . ကြန္ျပဴတာၾကည့္တတ္လို႔ဘာလုပ္ရမွာတုန္း"
"အာ . . ကၽြန္ေတာ္ ထမင္းခ်က္တတ္ပါတယ္ ႀကီးေမရ"
"ကဲ ဒါျဖင့္ ခ်က္စမ္း . . ငါ့ဖို႔ ေရငွဲ႔ေလး တစ္ဘူးခ်က္ . . လုပ္"
. . . ေမာင္ဖိုးခ်ဳိ ေခါင္းကုပ္၏။ ကိုယ့္စကားႏွင့္ကိုယ္မို႔ မျငင္းသာၿပီ။ ေအာက္က်ေနာက္က်လည္း မခံလိုလွသည္ႏွင့္ ထမင္းတစ္အိုးကို ခ်က္ျပရန္ဆုံးျဖတ္ေလသည္။
. . . မီးဖိုေခ်ာင္သို႔ ဝင္၏။ မီးေသြးမီးဖိုႀကီးကို ရွာရ၏။ ေတြ႕ၿပီ . . အလြန္ေလးေသာ မီးဖိုႀကီးျဖစ္ေလသည္။ မီးဖိုႀကီးကိုေရႊ႕ၿပီးေသာ္ ေခၽြးထြက္သည္ႏွင့္ ေရေသာက္ကာ ခဏနားရရွာ၏။ . . . မီးေသြးကား ဘယ္ဆီမွာမသိရေခ်။
"ႀကီးေမေရ . . မီးေသြးအိတ္က ဘယ္နား . ."
"ေထာင့္မွာ . . ဆန္ပုံးနားက ေထာင့္ေလးထဲမွာ ရွာၾကည့္"
မီးေသြးခဲမ်ားက ႀကီးလွသည္၊ မီးဖိုႏွင့္ မဆန္႔ေပ။ မီးေသြးခဲႀကီးမ်ားကိုခြဲရန္ ဓားမကိုရွာရျပန္ေခ်ၿပီ။
. . . မီးေသြးမ်ား ေနရာက်ေသာ္ လူလည္းေခၽြးပ်ံလွၿပီ။ ရၿပီ . . မီးေမႊးေတာ့မည္။ မီးေမႊးရန္ ေလာင္စာကား အဘယ္နည္း . . ခက္ေခ်ၿပီ။
"ႀကီးေမေရ . . မီးေမႊးတာ ဘာနဲ႔ေမႊးတာလဲ"
"ေအာင္မယ္ေလးဟဲ့ . . ငါ့ဘာသာပဲ လာခ်က္လိုက္ေတာ့မယ္ . . တကတည္း"
"ေတာ္ေတာ့ ေတာ္ေတာ့ ရၿပီ ေန ေန"
. . . ႏွယ္ႏွယ္ဖိုးခ်ဳိ ဟု အထင္မခံႏိုင္။ ရေအာင္သာ ၾကံေတာ့မည္။ ကားထဲမွ ဓာတ္ဆီကို စုပ္ယူကာ မီးေသြးမ်ားေပၚသို႔ ျဖန္းခ်၏။ စကၠဴစုတ္ကို ဓာတ္ဆီဆြတ္ၿပီး မီးရႈိ႕ကာ မီးဖိုထဲသို႔ ပစ္ထည့္၏။ ဟုန္းခနဲေတာက္ေသာ မီးေတာက္က မ်က္ႏွာသို႔ဟပ္ေလသည္။ မ်က္ေတာင္ေမႊး ၊ မ်က္ခုံေမႊးတခ်ဳိ႕ ပါသြား၏။ မည္သို႔ျဖစ္ေစ မီးေသြးမီးဖိုႀကီးကို ေအာင္ျမင္စြာ မီးေမႊးႏိုင္ၿပီျဖစ္၍ မ်က္ေတာင္ေမႊးမ်ားကို ေမာင္ဖိုးခ်ဳိ မႏွေျမာေခ်။
. . . ဆန္ကို ေရေဆး၏။ လြယ္လွေပသည္။ ေရမည္မၽွထည့္တည္ရမည္မွာကား မလြယ္ေတာ့ေပ။ ေမာင္ဖိုးခ်ဳိ စဥ္းစား၏။ အေမ ထမင္းခ်က္လၽွင္ လက္ညိႇဳးေလး ေရထဲထိုးထိုးၾကည့္တာ ေတြ႕ဘူးသည္။ ထိုးၾကည့္၏။ ေရထဲျမဳပ္သြားေသာ ကိုယ့္လက္ညႇိဳးကိုသာ ေတြ႕ရေလသည္။ ခက္ျပန္ၿပီ။
. . . ဟုတ္ၿပီ .. ယခု ေရငွဲ႔ခ်က္ရမည့္ထမင္း မဟုတ္ေလာ။ ေရမည္မၽွထည့္ထည့္ ျပန္သြန္ပစ္ရမည္သာ မဟုတ္ေလာ။ အမ်ားႀကီးထည့္လၽွင္ အၾကာႀကီးသြန္ရမည္ ၊ လက္ေညာင္းမည္ မဟုတ္ေလာ။ ေရကို နည္းနည္းသာထည့္ကာ မီးဖိုေပၚသို႔တင္လိုက္၏။ မိမိကိုယ္ကို ျဖတ္ထိုးဥာဏ္ ဤမၽွေကာင္းေၾကာင္း ေစာေစာက မသိခဲ့သည္မွာ နာေပစြ။
. . . ေပပြေသာ ကိုယ္ကိုၾကည့္မိ၏။ ညဏ္ေကာင္းလွေသာ ဖိုးခ်ဳိႏွင့္ လားလားမၽွမေလ်ာ္ ၊ ေရခ်ဳိးမွေတာ္ေတာ့မည္။ ေရခ်ဳိးခန္းသို႔ ဝင္ေလသတည္း။
. . . ေရခ်ဳိးခန္းမွထြက္ေသာ္ တူးျခစ္ျခစ္အနံ႔ကို ရေလသည္။ ထမင္းအိုးသို႔ ေျပးရျပန္၏။ လက္ႏွီးမပါပဲ ေမ့ကာ ကိုင္သျဖင့္ တကၽြတ္ကၽြတ္စုပ္သတ္ရင္း လက္ကိုပါးစပ္တြင္ ငုံရရွာသည္။ ဘယ္ကေညႇာ္နံပါလိမ့္မလဲဟု ရွာ၏။ မေတြ႕ေသာ္ ေရထပ္ထည့္လိုက္ေလသည္။
. . . ေရငွဲ႔ရန္ ျပင္ၿပီ။ ငွဲ႔သင့္ မငွဲ႔သင့္ ခ်င့္ခ်ိန္ရ၏။ မ်က္ေမွာင္ကိုကုတ္ ၊ မ်က္လုံးကိုေမွးကာ စိန္ပြဲစားစိန္ၾကည့္သကဲ့သို႔ ထမင္းေစ့မ်ားကို တစ္ေစ့စီ ၾကည့္ရႈေလ့လာ စိတ္ျဖာေလသည္။ အခ်ဳိ႕က ႏူးၿပီး ၊ အခ်ဳိ႕က မႏူး ၊ အခ်ဳိ႕က ျပဲခ်င္ခ်င္ ျဖစ္ေနေၾကာင္းေကာင္းစြာ ရွာေဖြေတြ႕ရွိေလေတာ့သည္။ စိတ္ပ်က္စြာႏွင့္ ေရကိုငွဲ႔၏။ မိမိ၏ ထမင္းကား စားေကာင္းမည့္ထမင္းမဟုတ္ႏိုင္ေၾကာင္း ေသခ်ာေလၿပီ။ စား၍သာမေကာင္းရမည္ ၊ ေလွာင္၍မူ အင္မတန္ေကာင္းမည့္ ထမင္းျဖစ္ေလသည္။
. . . ဥာဏ္ေကာင္းေသာ ဖိုးခ်ဳိကား ႀကီးေဒၚ၏ အေလွာင္ခံရရန္ ထိုက္တန္ပါမည္လား။ လားလားမၽွမထိုက္တန္ေခ်။
ထမင္းအိုးကိုခ်ကာ ၅၀၀တန္တစ္ရြက္ယူလ်က္ ေနာက္ေဖးေပါက္မွ တိတ္တိတ္ထြက္ၿပီး လမ္းထိပ္ ေဒၚပုမ ထမင္းဆိုင္သို႔ ေျပးေလသတည္း။
"ထမင္းရည္ငွဲ႔ခ်က္တဲ့ ထမင္းလိုခ်င္တယ္ဗ်ာ . . ခ်က္ေပးမလား . . ဘယ္ေလာက္ေစာင့္ရမလဲ"
"ဒီထမင္းေတြက ေရငွဲ႔ခ်က္တာပဲေလ . . ေရခန္းမဟုတ္ဘူး"
"ဟုတ္လို႔လား . . ေပါင္းအိုးနဲ႔ခ်က္တာမႈတ္ဘူးလား"
"ေပါင္းအိုးနဲ႔ခ်က္လည္း ေရငွဲ႔တာပဲ . . ေရခန္းခ်က္ရင္ ထမင္းမလွဘူးေလ"
"အေတာ္ပဲ အေတာ္ပဲ .. ၅၀၀ဖိုးေပး"
. . . ေနာက္ေဖးေပါက္မွ တိတ္တိတ္ျပန္ဝင္ကာ ထမင္းအိုးကိုမၿပီး ေမာင္ဖိုးခ်ဳိထမင္းမ်ားကို သြန္၍ ေဒၚပုမထမင္းမ်ားႏွင့္ အစားထိုးေလသည္။
. . . ေလကေလးခၽြန္၍ အိမ္ေရွ႕ထြက္ေသာ္ ႀကီးေဒၚက ပုတီးကိုင္ရင္း တီဗြီထဲမွ ကိုရီးယားစုံတြဲကိုေငးေန၏။
"ဟင္ မီးလာေနၿပီလား"
"ေအး . . မင္းခ်က္ေနၿပီမို႔လို႔ မေျပာေတာ့တာ . . က်က္ၿပီလား"
"ရၿပီ . . စားခ်င္တဲ့ အခ်ိန္စားလို႔ရၿပီ"
"ခုပဲစားေတာ့မယ္"
ႀကီးေဒၚမွာ ေျပာရင္းပင္ မီးဖိုေခ်ာင္သို႔ဝင္ေလ၏။ ေမာင္ဖိုးခ်ဳိလည္း တီဗြီေရွ႕ထိုင္ရင္း နားစြင့္၏။
"ေအာင္မယ္ . . ငါ့တူခ်က္တဲ့ ဆန္တစ္ဘူးက တယ္နည္းပါကလားဟဲ့" . . ေမာင္ဖိုးခ်ဳိမ်က္လုံးျပဴးရေလသည္။
"အဟမ္း . . မကုန္ေလာက္ဘူးထင္လို႔ ေလၽွာ့ခ်က္ထားတာ"
"ဟုတ္ပေအ . . ေခတ္ကာလသားသမီးေတြမ်ား ေတာ္ခ်က္ေတာ့ . . ။ ထမင္းကို အိုးေတာင္မကပ္ေအာင္ခ်က္ႏိုင္သဟဲ့ . . ပြလို႔ ေရာင္းလို႔ . . တစ္သက္တစ္ကိုယ္ ထမင္းကို အိုးမကပ္ပဲ ပြေနေအာင္ခ်က္ႏိုင္တာ ဒီတစ္ခါပဲေတြ႕ဖူးသေအ"
. . . ေမာင္ဖိုးခ်ဳိလည္း မၾကားေယာင္ျပဳကာ တီဗြီကို အသံခ်ဲ႕ေလ၏။ တီဗြီထဲမွ ကိုရီးယားသူေကာင္းသားက အေလးျပဳကာ ေကာ့ျပေလသတည္း။

(ယကၡ)ရဲႀကီး။
၂၀_၂၈.၁၁.၁၅။

0 comments:

Post a Comment

Followers